Posted 2 days ago

avengellie:

randomstuffilike1995:

Agents of S.H.I.E.L.D
Season 1 Episode 1 (x)
Season 1 Episode 2 (x)
Season 1 Episode 3 (x)
Season 1 Episode 4 (x)
Season 1 Episode 5 (x)
Season 1 Episode 6 (x)
Season 1 Episode 7 (x)
Season 1 Episode 8 (x)
Season 1 Episode 9 (x)
Season 1 Episode 10 (x)
Season 1 Episode 11 (x)
Season 1 Episode 12 (x)
Season 1 Episode 13 (x)
Season 1 Episode 14 (x)
Season 1 Episode 15 (x)
Movies
X-Men
X-Men (x)
X2 X-men united (x)
X-men: The Last Stand (x)
X-Men Origins: Wolverine (x)
X-Men: First Class (x)
The Wolverine (x)

Iron Man (x)
Iron Man 2 (x)
Iron Man 3 (x)
Thor (x)
Thor: The Dark World (x)
Captain America: The First Avenger (x)
The Avengers (x)
The Amazing Spiderman (x)

image

(Source: powertothefandom)

Posted 2 days ago
nosdrinker:

this is the teacher from the incredibles

nosdrinker:

this is the teacher from the incredibles

(Source: yimmyayo)

Posted 2 days ago

kuzco2000:

what the hell’s a laker

Posted 2 days ago

If you’re from my school and you find my Tumblr, just know this.

This is my blog and my own personal feelings. I don’t care if you don’t like me, you don’t like my posts, or even if you believe that I’m a totally different person on Tumblr, you need to keep everything I post on here between us. I come on Tumblr because it’s my only escape from having to deal with all those hypocrites, judgmental people, and even those backstabbing people. But everything that you read, everything that you see on here stays between us and only us.  

Posted 2 days ago
st4rbucksomg:

shutupiamsleepy:

midnightblades:

v-is:

applej4ck:

hwankss:

africandaisy:

I FINALLY HAVE THIS ON MY BLOG
I REGRET NOTHING
I feel accomplished
I feel like I have a proper blog now.
my blog is complete
YES. blog complete.
asdfghjkl
TUMBLR RULE # 183
You must reblog this when you see it on your dash.
I FEEL SO ACCOMPLISHED RIGHT NOW.
Finally.
OMG FUCKING FINALLY.
My tumblr feels complete. :)
Unofficial rule of Tumblr: This must make it onto your blog.
^ everything he said was true. Must reblog this.
holy shit…my life right here.
just for the shits and gigs
Hahahahahahaahahahahahahaha
LOL
now i feel like in my customize page!!!1!!! omg yeah!!!!1!1!
Im feeling more apart of tumblr thanks to this.
Hahaha these comments are so unnecessary!!!
i don’t follow the rules coz i’m bad ass but i will still reblog this.
AAAAHAHAHAHA, I HAVE BEEN LOOKING EVERYWHERE FOR DIS.
WOOOT
ITS FINALLY ON MY BLOG, AFTER SEEING IT EVERYTIME I CHANGE AROUND MY THEME OR EDIT SHIT
the things it says on here omfg why 
FUCKING GOT IT
MY BLOG FINALLY HAS THIS YESSSSSS
It must be shit to be on the most famous Tumblr picture,but have your face BLURRED OUT… 
This is pretty needed..
i’ve reblogged this 34900754 times FUCKYEA
I don’t understand, what’s this?
finally :’)
forever reblog
if you don’t understand this. get off tumblr plz. omFG. c:
FINALLY. Thank you God.
This is exactly why I love tumblr
LADFN.,MADF

        I was waiting for this almost a year! 
I’ve seen this about 50 times… never seen so many people excited over a blurry picture… please someone fill me in on why this is such a big deal? lol smh… maybe I just don’t get it.

^its been on tumblr since the beginning. and we see every time we customize our pages.  so its kinda a symbol of us being on tumblr :) if you don’t get it, why are you on tumblr?

I’M FUCKING LAUGHING AT ALL OF THE COMMENTS, REBLOGING FOR THE COMMENTS AND WELL…. YOU CAN NOT  NOT HAVE THIS ON YOUR BLOG!

How can you not know what this is? Are there bloggers out there that don’t edit their page??

Mission Accomplished. 

really want to know who it is and let them know they’re tumblr famous lol

st4rbucksomg:

shutupiamsleepy:

midnightblades:

v-is:

applej4ck:

hwankss:

africandaisy:

I FINALLY HAVE THIS ON MY BLOG

I REGRET NOTHING

I feel accomplished

I feel like I have a proper blog now.

my blog is complete

YES. blog complete.

asdfghjkl

TUMBLR RULE # 183

You must reblog this when you see it on your dash.

I FEEL SO ACCOMPLISHED RIGHT NOW.

Finally.

OMG FUCKING FINALLY.

My tumblr feels complete. :)

Unofficial rule of Tumblr: This must make it onto your blog.

^ everything he said was true. Must reblog this.

holy shit…my life right here.

just for the shits and gigs

Hahahahahahaahahahahahahaha

LOL

now i feel like in my customize page!!!1!!! omg yeah!!!!1!1!

Im feeling more apart of tumblr thanks to this.

Hahaha these comments are so unnecessary!!!

i don’t follow the rules coz i’m bad ass but i will still reblog this.

AAAAHAHAHAHA, I HAVE BEEN LOOKING EVERYWHERE FOR DIS.

WOOOT

ITS FINALLY ON MY BLOG, AFTER SEEING IT EVERYTIME I CHANGE AROUND MY THEME OR EDIT SHIT

the things it says on here omfg why 

FUCKING GOT IT

MY BLOG FINALLY HAS THIS YESSSSSS

It must be shit to be on the most famous Tumblr picture,
but have your face BLURRED OUT… 

This is pretty needed..

i’ve reblogged this 34900754 times FUCKYEA

I don’t understand, what’s this?

finally :’)

forever reblog

if you don’t understand this. get off tumblr plz. omFG. c:

FINALLY. Thank you God.

This is exactly why I love tumblr

LADFN.,MADF

        I was waiting for this almost a year! 

I’ve seen this about 50 times… never seen so many people excited over a blurry picture… please someone fill me in on why this is such a big deal? lol smh… maybe I just don’t get it.

^its been on tumblr since the beginning. and we see every time we customize our pages.  so its kinda a symbol of us being on tumblr :) if you don’t get it, why are you on tumblr?

I’M FUCKING LAUGHING AT ALL OF THE COMMENTS, REBLOGING FOR THE COMMENTS AND WELL…. YOU CAN NOT  NOT HAVE THIS ON YOUR BLOG!

How can you not know what this is? Are there bloggers out there that don’t edit their page??

Mission Accomplished. 

really want to know who it is and let them know they’re tumblr famous lol

(Source: awktism)

Posted 2 days ago

imstilllfighting:

Alright. I study photography at school and a couple of weeks ago, we had to participate with a photography-contest called “contrast”. You could choose whatever you wanted: young-old, poor-rich, boy-girl, city-nature etc. I didn’t want something cliche and decided to show the contrast between someone who has self harm scars, and someone who hasn’t. No one of my class knows the left arm is mine, but I showed the picture to everyone to present it and I said that scars don’t have to define you. I thought everyone would be like “ew”, but everyone thought it was a really nice picture and I did a good job. They weren’t the only one who thought that though, because a week ago I got an email from the contest, saying I got more info this week. Yesterday I saw some pictures of the jury who were looking at the elected pictures, and guess what I saw? My picture. This photo is probably going to be exhibited in december, and I’m actually really proud of myself. I am not gloryfying anything, I do not think my scars are beautiful nor do I like them. I’m just not ashamed of them, and I don’t care what anyone else says about it. I only wanted to point out the contrast, because that were the intentions of the contest. So here it is, someone asked for me to post it. 

(Source: generationxhate)

Posted 2 days ago
Posted 4 days ago
Posted 4 days ago
Posted 5 days ago